Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

μόνο μία φορά~

Μπαίνω σε παλιές ψυχολογίες που μάλλον έκαναν τον κύκλο τους και τώρα επανήλθαν. Το χθες με το σήμερα δε μοιάζουν. Έξω ο καιρός είναι μουντός κι εγώ κάνω άσκοπες -ή και όχι τόσο- βόλτες με τα γυμνά μου πόδια στα παγωμένα πλακάκια. Δεν ακούω τραγούδια με τσιριχτές φωνές και δεν κάνω νευρικές κινήσεις. Σκέφτομαι τις λίγες αναμνήσεις που μου χάρισες μόλις πριν λίγες ώρες μέσα στη βροχή. Όταν το χέρι σου με απέτρεψε από το να ανοίξω την πόρτα της πολυκατοικίας και τα χείλη σου ενώθηκαν πριν το καταλάβω με τα δικά μου. Είναι που αλλάζω,αλλάζεις,αλλάζουμε. Που ο χρόνος κυλά και επουλώνει τις πληγές,λίγο λίγο ξεχνάμε και κοιτάμε μπροστά,μόνο μπροστά. Κι αν τύχει και με πάρει από κάτω ξέρω πως να με κάνω καλά,μ' έμαθα πια.
Κάποια τραγούδια πάντα όταν θα τ' ακούω θα μου λύνονται τα γόνατα και θα νιώθω όπως τότε και θα σκέφτομαι εσένα,εμένα κι εμάς. Γιατί οι δρόμοι γράφουν ονόματα και τα άτομα έχουν τίτλους. Γιατί πάντα κάτι θα υπάρχει και πάντα κάτι θα 'χω να θυμάμαι. Θα θυμάμαι το τότε,θα νοσταλγώ και θα γελώ πνιχτά και κανείς άλλος δεν θα το μαθαίνει. Ούτε μεθυσμένη δεν θα μιλώ. Γιατί κάποια τα έχω κρατήσει μονάχα για 'μενα. Κάποια στιγμή κάπου θα σε ξαναδώ. Και θα σου χαμογελάσω και θα μου χαμογελάσεις πίσω σαν να μην πέρασε μέρα,σαν να μην έγινε τίποτα και τα αισθήματα μας θα επανέλθουν. Πάντα κάπου θα υπάρχεις και πάντα με ένα σου τηλέφωνο θα μου βγάζεις όλη τη σαπίλα που νιώθω μόνο που θα ακούω την φωνή σου -αλήθεια πώς το κάνεις; -. Γιατί κάποια πράγματα τα νιώθεις μόνο μία φορά,όχι δύο,όχι τρεις,μία. Γιατί εσύ είσαι μοναδικός,όπως κι εγώ,όπως κι εμείς.


φοβάμαι μόνο μήπως συνηθίσω έτσι,πάντα από μακριά να σ' αγαπώ.

14 σχόλια:

  1. Φοβερή ανάρτηση αλλά και η εικόνα... πόσα έχει να πει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόνεσα,πολύ θα έλεγα.
    "Γιατί κάποια πράγματα τα νιώθεις μόνο μία φορά,όχι δύο,όχι τρεις,μία."
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαγεύτηκα ..Ναι ,αυτό είναι η αστερόσκονη βρίσκεται πια στα χέρια σου!*
    http://www.youtube.com/watch?v=rEgRzLXqWUI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Γιατί κάποια πράγματα τα νιώθεις μόνο μία φορά,όχι δύο,όχι τρεις,μία."
    Ποσο με αγγιζει...
    Αυτη η μια φορα που τιποτα δεν θα την αγγιξει.
    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή