Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

όλα εκείνος ~

Θα ξεκινήσω με κάτι που ίσως δε γνωρίζετε. Είμαι ερωτευμένη. Αυτό που σίγουρα δε γνωρίζετε είναι ότι είναι η πρώτη φορά που νιώθω τι σημαίνει πράγματι έρωτας. Τι σημαίνει δύο άνθρωποι να γίνονται ένα,να κάνουν έρωτα και όχι σεξ,να εξαρτάται η διάθεση του ενός απ' του άλλου,να μην μπορούν να κοιμηθούν χωρίς καληνύχτα. Ίσως άργησα λίγο να το νιώσω αυτό το υπέροχο συναίσθημα,μα σημασία έχει πως κάποια στιγμή στη ζωή μου το βίωσε κάθε κύτταρο του κορμιού και της καρδιάς μου και σίγουρα δεν πρόκειται να το μετανιώσω. Άφησα πέρα κομμάτι της ανασφάλειας μου και αφέθηκα αν όχι ολοκληρωτικά -αρκετά. Έδειξα εμπιστοσύνη,έκανα υποχωρήσεις που υπό άλλες συνθήκες δεν θα έκανα,έμαθα να κάνω υπομονή. Και όλα αυτά εγώ! Εγώ που είμαι η πιο εγωίστρια και πεισματάρα όλων των εποχών. Εγώ,το ίδιο το στραβόξυλο. Κοίτα να δεις πόσο μπορεί να σου βγάλει τον καλό εαυτό σου ένας έρωτας!

Βλέπω ανθρώπους γύρω μου να χωρίζουν και να αλλάζουν πόλεις και χώρες προκειμένου να ξεχάσουν τον άνθρωπο που είναι ερωτευμένοι. Να κλείνονται στους τέσσερις τείχους,να μη μιλούν σε κανέναν,να νοσταλγούν στιγμές. Να αδειάζουν τα μπουκάλια,να γεμίζουν γόπες τα τασάκια. Και εγώ να μένω εδώ,στον μικρόκοσμό μου. Να τους κοιτώ από μακριά,πίσω από τη μοβ κουρτίνα της ασφάλειας του σπιτιού μου και να τρέμω στη σκέψη πως κάποια μέρα ίσως να 'μαι εγώ στη θέση τους. Να φοβάμαι στον κάθε γερό τσακωμό μας μήπως τον έπρηξα πολύ και φύγει.

Φύγει. Κι εγώ τον τελευταίο χρόνο τον έχω και νιώθω ασφαλής. Και τώρα ξαφνικά αν τον χάσω,θα χαθώ. Και θυμάμαι τα λόγια της γιαγιάς Βασιλικής που τότε δεν καταλάβαινα γρι απ' όσα έλεγε και την κοιτούσα σαν χάνος.
" Κορίτσι μου,από έναν ουσιαστικό έρωτα δε συνερχόμαστε ποτέ."

Και τότε,όταν από το τόσο πάθος χωρίσουμε,εγώ θα αλλάξω χώρα,μη σου πω και ήπειρο. Θα κλάψω,θα πονέσω όπως αξίζει σε κάθε δυνατό έρωτα. Θα κλειστώ στον εαυτό μου,πιθανόν να ξαναρχίσω το κάπνισμα και μετά όταν νιώσω πως δεν έχω άλλα δάκρυα να βγάλω,θα πάψω να νοσταλγώ. Γιατί η νοσταλγία σε κάνει αδύναμο ενώ ο θυμός σε κάνει εγωιστή και δυνατό. Γιατί εν τέλει η ζωή είναι ένα αστείο και δεν κάνει να την παίρνουμε και πολύ στα σοβαρά.

Κι εσύ φίλτατε αναγνώστη θα μου πεις "Ρε κοπελιά πας καλά; Τι κάθεσαι και δηλητηριάζεις την ψυχή σου με υποθέσεις; Ζήσ' το κι όπου βγει. Και αν πονέσεις τόσο,εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε." Πολύ σωστά και εγώ τα ίδια θα σου έλεγα. Μόνο που ώρες ώρες ξυπνάει μια άλλη Birdy,που είναι γεμάτη από ανασφάλειες,που ζηλεύει κάθε θηλυκό που κινείται και παίρνει σβάρνα κάθε μπουκάλι κρασί που θα βρεθεί στο διάβα της και πίνει μπας και κοιμήσει επιτέλους τον κακό εαυτό της. 

Ας κοιμηθεί επιτέλους,με κούρασε.

8 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά, γεμάτη από όμορφες στογμές με τον άνθρωπό σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν ήθελα να γράψω ένα παρόμοιο κείμενο , 9α ήταν έτσι ..δεν θα άλλαζα τίποτα , ούτε κόμα !
    όμως ,τώρα γράφω μόνο ποιήματα , τα οποία δεν νμζ να καταλαβαίνει και κανείς !

    Χαίρομαι για σένα!!!!!! :D ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με κάνουν τόσο χαρούμενη αυτά που λες!
      πάντα υπάρχει κάποιος που καταλαβαίνει απόλυτα όσα γράφουμε.
      να το ξέρεις,ακόμη κι αν δεν το λέει!

      σε φιλώ πολύ γλυκιά μου :)

      Διαγραφή
  3. Καλη χρονια, τι όμορφο συναίσθημα ο έρωτας. Ειτε το θελουμε ειτε όχι πάντα υπεραναλύουμε και έχουμε δευτερες σκέψεις, υποφέρουμε και ποναμε;;; Ξερεις γιατι;; Γιατι αυτό ειναι έρωτας! Συμφωνω να το ζησεις και όπου βγει!
    Καλο ξημερωμα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί αυτό είναι έρωτας! θα αρκεστώ!
      σε φιλώ κι εγώ πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Μην το πολυσκέφτεσαι, απλώς αφέσου και ρούφα άπληστα την κάθε στιγμή. Δυστυχώς, το κάνουμε πολύ συχνά. Ανησυχούμε, αποζητούμε την διάρκεια... ξεχνώντας να δώσουμε την πρέπουσα σημασία στην στιγμή - η οποία χτίσιμο στο χτίσιμο θα μας οδηγήσει και στην διάρκεια που τόσο επιθυμούμε. Γενικά αναφέρομαι ασφαλώς, δοθείσης αφορμής. Να 'ναι υπέροχο, ερωτικό, εξιταριστικό και μακράς διάρκειας το κοινό σας ταξίδι. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι,όχι προσπαθώ να μην το σκεφτομαι και τα καταφέρνω μια χαρά μπορώ να πω.
      να είναι υπέροχο,όσο κι αν κρατήσει!
      σε ευχαριστώ για τη γλυκιά ευχή που μου έδωσες :)

      Διαγραφή