Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Φλερτάρεις με το τέλος και γουστάρεις

Μη με ρωτάς,δε θα σου πω.
Μη με κοιτάς,μονάχα ψέματα θα αφήσω να βγουν από τα χείλη μου.
Μη με πλησιάζεις,δε θα ανταποδώσω το άγγιγμα.
Ακούς;
Κουράστηκα. Με ακούς;
Οι πληγές μου δεν έπαψαν ποτέ ουσιαστικά να αιμορραγούν,θα έπρεπε μονάχα να ευχαριστήσω τα ρούχα που τις καλύπτουν. Και τα βράδια που δεν είμαι μαζί σου,ξέρω ακριβώς πού θα πάω. Κάτω από τα τσαλακωμένα σεντόνια είναι τα κρυμμένα μου ουρλιαχτά. Αφού οι δρόμοι ερημώσουν κι αφού τα τηλέφωνα σωπάσουν,ξέρω.
Γιατί είναι κάποτε που όλα μοιάζουν να τελειώνουν και περιμένεις τη λύτρωση που ποτέ δεν έρχεται. Και εσύ δεν αντέχεις την αναμονή. Σκασμός. Τώρα εγώ θα σου μιλήσω. Αν θες,μπορείς να βάλεις ένα ποτήρι κρασί μπας και αντέξεις τις τόσες τύψεις. Αν δηλαδή δε σου έχει αφαιρεθεί η ικανότητα να νιώθεις. Θα σου πω για 'κεινα τα βράδια που μου γάμαγες το είναι. Για εκείνα τα βράδια που προσπαθούσα όλους να τους ξεγελάσω,ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό. Για τα βράδια που φόρεσα το κόκκινο κραγιόν μου,γιατί ήταν ο μοναδικός τρόπος να αισθανθώ καλύτερα. Για όσα τραγούδια με συνόδεψαν όταν αιμορραγούσα μιας και εσύ ήσουν απανταχού απών.
Για τα συναισθήματα. Εκείνα που έχουν σημαδέψει τις μουσικές και τα χρώματα. Τα αρώματα και το εγώ σου ολάκερο. Εκείνα που αρνείσαι να δεις γιατί είσαι δειλός και γιατί φοβάσαι. Τα λόγια που δεν ομολογείς γιατί τρέμεις στην ιδέα ότι αν τα πεις,θα γίνουν αληθινά και αν γίνουν αληθινά,τότε θα σε σκοτώσουν. Ναι. Θα βρουν τη δύναμη και θα σε σκοτώσουν.
Το σκοτάδι που τόσο αγαπάς. Ένα άχρωμο τίποτα. Μία ψυχή κενή και ψιθυρίζεις λόγια που κανέναν δεν ενδιαφέρουν. Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι; Ότι δεν ενδιαφέρουν ούτε εσένα. Ότι όλα είναι μία γαμημένη συνήθεια και τίποτα παραπάνω. Κι αυτές οι συνήθειες δεν ξεπερνιούνται. Νόμιζα ότι η απώλεια αντέχεται και νικιέται. Δε νικιέται,δε συνηθίζεται η πουτάνα. Με τον καιρό μονάχα μαθαίνεις να συμβιώνεις με τις πληγές σου,αλλά πάντα κάτι μένει.
Δεύτερο,τρίτο,τέταρτο ποτό. Και χορεύεις στους ρυθμούς της μουσικής. Και φιλιέσαι με άτομα που κανένα κλικ δε σου κάνουν. Κι ύστερα ρωτάς 'γιατί' τον εαυτό σου κι η απάντηση ίσως δεν έρθει ποτέ ή θα έρθει όταν πια δεν θα την έχεις καμία ανάγκη.




Σου το είχα πει. Μη μου επιτρέψεις να μη σε έχω ανάγκη.
Μη μ' αφήσεις στα χέρια κάποιου άλλου.
Γύρνα και δες. Πια δεν υπάρχουμε. Δε μας βρίσκω πουθενά.
Έφυγες. Τώρα μάτια μου σου ανακοινώνω,πως ήρθε η δική μου σειρά να φύγω.

(Και να ξερες μόνο πόσο πολύ λυπάμαι πού φτάσαμε ως εδώ.)

16 σχόλια:

  1. για να ειμαι ειλικρινης ηρθα και πριν εδω, σε διαβασα αλλα δεν ηξερα τι να σου γραψω.
    εφυγα αλλα κατι μεσα μου μου ελεγε ελα ξανα και ηρθα λοιπον.
    σε διαβασα ξανα και ενα εχω να σου πω σα συμβουλη και μονο.
    δεν αξιζει να χαλιεσαι για κανεναν! εκεινος χανει οχι εσυ! αξιζεις πολλα! να το θυμασαι αυτο!

    καλο βραδυ να εχεις και να περνας ομορφα!!! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το θυμάμαι τώρα πλέον.
      σ' ευχαριστώ που το πιστεύεις :)
      φιλί!*

      Διαγραφή
  2. Ουφφφ :( θυμάμαι τον εαυτό μου πριν 3-4 χρόνια... ακριβώς το ίδιο... σε διάβαζα και ένιωθα λες και είχα ανοίξει ένα δικό μου ημερολόγιο τότε. Σε νιώθω πολύ καλά... Συναισθάνομαι μαζί σου... Προσπάθησε να μη βουλιάξεις, θα είναι δύσκολο να βγεις, να προσέχεις τον εαυτό σου και να τον αγαπάς... η μόνη μου συμβουλή είναι αυτό...
    Πολλά πολλά φιλάκια κορίτσι μου! Να είσαι καλά! Καλό σαββατόβραδο! :)))
    Σμουυυυυυυτς! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πρόκειται να βουλιάξω.
      είναι μόνο στιγμές και τίποτε παραπάνω.
      σε φιλώ πολύ αγγελάκι :)

      Διαγραφή
  3. είμαι συναισθηματικά φορτισμένη με το κειμενό σου.
    και άφωνη.
    δεν ξέρω και εγώ τι να πώ όπως η φίλη απο πάνω.
    Ζήσε την ζωή σου έντονα.Αν ήταν όλα τέλεια θα βαριόσουν

    Φιλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ήξερα ότι μπορούσε να προκαλέσει τόσο σοκ η ανάρτηση.
      με ταλαιπωρεί καιρό το συγκεκριμένο και χρονικά δεν αντέχω άλλο.
      σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  4. Κάποιες φορές το μόνο που έχουμε ανάγκη είναι η βουβή παρουσία κάποιου, δίχως να ακούγονται λόγια και περιβόητες συμβουλές. Μόνο η παρέα του, ίσα να μοιραστούμε την σιωπή, μέσα στην αγκαλιά του. Νομίζω πως πολλοί από εδώ θα σου την προσέφεραν. Κι αφού δεν μπορούν, το κάνουν νοερώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτήη σιωπή είναι μαγική.
      σε ευχαριστώ και μόνο που το σκέφτηκες!

      Διαγραφή
  5. Τι κείμενο..Πόσες φορές τα έχω πει αυτά στον εαυτό μου μη μπορώντας να τα εκφράσω αλλού..δε φαντάζεσαι..Ειλικρινά δε φαντάζεσαι ...
    Πολύ ωραίο κείμενο.
    Κρίμα που φτάσατε σ' αυτό το σημείο.. Είναι ό,τι χειρότερο. Κι αν τώρα ανακοινώνεις πως θα φύγεις και θα σταματήσεις να νοιώθεις , πίστεψε το και κάντο.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά κρίμα και για τους δυο μας.
      θα μπορούσαν όλα να είχαν γίνει πιο ανώδυνα.
      αλλά δεν αλλάζει τίποτα τώρα πια.
      σε φιλώ νερινάκι :)

      Διαγραφή
  6. νομιζω οτι πολλοι βρηκαμε κομματια του εαυτου μας σ'αυτο το κειμενο. ιδιες σκεψεις, για μενα προσωπικα πολυ καιρο πριν, αλλα οσος καιρος κι αν περασει, δεν τα ξεχνας.. απλα προχωρας. κι οταν παρεις αποφαση να προχωρησεις, ολα ερχονται οπως πρεπει να ερθουν για να σε πανε πιο κατω. και το πιο κατω ειναι πολυ ομορφο, χωρις αμφιβολιες, κλαματα κ μελαγχολιες..
    φιλια κοριτσακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήλπιζα να μην είχατε νιώσει όπως εγώ..
      θέλω τώρα που πήρα απόφαση να πάω παρακάτω,
      να μου έρθουν όλα όσα αξίζω και τίποτα λιγότερο.
      σε φιλώ κορίτσι :)

      Διαγραφή
  7. Κάποια στιγμή της ζωής μας γλυκό μου πλάσμα εσύ, το βιώνουμε κάπως έτσι΄΄κάποιο πάθος σε σχέση με εμμονή..κάποια πρόσκαιρη σχέση που την θεωρούσαμε έρωτα και ήταν μούφα.... τώρα τι να πω ματάκια μου..βάζε όρια η ζήσε τις στιγμές..σε έχω για άτομο ευαίσθητο αλλά ταυτόχρονα με πολλή δύναμη στο ''εγώ΄΄του....εξαιρετική γραφή με λυγμό που σε συναρπάζει σε όλες σου τις αισθήσεις ..φιλάκια κοριτσάκι μου και μεγάλη αγκαλίτσα...καληνύχτα γλυκιά σαν καραμέλα,..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε μ' αρέσει να ζω με όρια,σιχαίνομαι τα όρια.
      δεν είμαι άνθρωπος του μέτρου.
      ή όλα ή τίποτα.
      όπως κυλήσουν..
      σε φιλώ και σε ευχαριστώ κορίτσι :)

      Διαγραφή
  8. Δεν εννοώ να βάζεις στην ζωή σου όρια..όλοι θέλουμε το''όλα ή τίποτα''τα όρια να τα βάζεις στην ψυχική σου ισσοροπία..όταν είσαι ψυχικά καλά τότε στρώνεις χωρίς εμμονές το δρόμο για το όλα ή τίποτα..είσαι αρκετά δυνατή δηλαδή να ζήσεις την ζωή σου όπως εσύ θέλεις και όχι να εξαρτάσαι απο άλλους παράγοντες..κατάλαβες τώρα πως το τοποθέτησα,.ίσως δεν στο έδωσα να το καταλάβεις στο πρώτο σχόλιο..έτσι φυσικά να το ζείς!χωρίς όρια και χωρίς κανόνες..φιλάκια πολλά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε συνηθίζω να εξαρτώμαι από άλλους παράγοντες,
      τουλάχιστον όσο μπορώ να με ελέγξω.
      όσο για την εμμονή μου,την καταπολεμώ με τον καιρό!
      σε φιλώ πολύ κορίτσι :)

      Διαγραφή