Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

είναι αυτό το τσικ μέσα σου ~

Μου λείπει εκείνο το όμορφο γλυκό προσωπάκι που κάποτε γνώρισα και στην αρχή δεν μπορούσα να καταλάβω πόσο πόνο θα μου προσέφερε απλόχερα στην κοινή μας πορεία. Αυτό το πρόσωπο που μετά από όλα όσα έχουν γίνει συνεχίζει να είναι σταθμός στη ζωή μου. Συνεχίζει να γεμίζει τις κρύες νύχτες του χειμώνα και να βρίσκεται δίπλα μου με έναν καφέ τα πρωινά που μπαίνουν ηλιαχτίδες από το παράθυρο. Συνεχίζει να μου μαθαίνει πόσο δύσκολες είναι οι ανθρώπινες σχέσεις και πόσο σκληρή είναι η ζωή.
Μα εγώ,εγώ αυτό το μικρό πλασματάκι συνεχίζω να είμαι αισιόδοξη. Συνεχίζω να δίνομαι και ας φάω τα μούτρα μου μετά. Συνεχίζω να εκτιμώ ότι με διέλυσε γιατί εγώ κάποτε αυτό που με διέλυσε το έβαλα στη ζωή μου και το αγάπησα και δεν αγαπάς και ξε-αγαπάς κάποιον από τη μια στιγμή στην άλλη. Εγώ, συνεχίζω να χαμογελώ και να φανερώνω την καλή πλευρά του εαυτού μου. Δεν έχω χρόνο για μίση και αντιπάθειες -η ζωή είναι μικρή για να 'ναι θλιβερή μωρό μου.
Βεβαίως βεβαίως,συνεχίζω να είμαι με τα φεγγάρια μου. Το πιο κυκλοθυμικό άτομο που μπορεί κανείς να γνωρίσει. Ίσως και το πιο αξιαγάπητο -ναι είμαι και ψωνάκι και πολύ το χαίρομαι. Συνεχίζω να βλέπω ήλιο μέσα στη μουντίλα της Δευτέρας και να ψιθυρίζω στον εαυτό μου πως κάθε εμπόδιο είναι για καλό.

Είναι κρίμα να εγκαταλείπουμε αμαχητί μια ολόκληρη ώρα της μέρας επειδή η προηγούμενη ώρα ήταν από τις χειρότερές μας. Η ζωή προχωρά και καλό θα κάνεις να βγάλεις τα φανταχτερά σου ρούχα από τη ντουλάπα. Καλό θα είναι να φορέσεις το πιο φωτεινό σου χαμόγελο και να κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί. Μην αφήσεις το μυαλό να πλημμυρίσει από στενάχωρες σκέψεις και τους μίζερους ανθρώπους που θα συναντήσεις στο λεωφορείο,στο τραμ,στο μετρό να τους συνεπάρεις με τη χαρά και τη ξεγνοιασιά σου. Μην τους αφήνεις να χάνονται μέσα στα άδυτα της θλίψης και μη χάνεσαι ούτε εσύ,μουτράκι. Θυμήσου πως κάποτε ήσουν εσύ αυτή που παρακαλούσες να βρεθεί κάποιος και να σε πάρει μακριά από το βούρκο που μόνη σου αδυνατούσες να βγεις.








[μια μέρα θα ξυπνήσεις κι αν και έξω θα έχει μπόρα,εσύ θα βλέπεις ήλιο.


μόνο ήλιο εύχομαι στη ζωή σου,μουτράκι]

2 σχόλια: