Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

οινόπνευμα και νικοτίνη

Βγαίνω στο μπαλκόνι για ένα βιαστικό τσιγάρο,πολύ βιαστικό και γρήγορο. Αναπνέω ομίχλη και δε βλέπω καλά. Σκέφτομαι πόσες καρδιές χτυπούν χωρίς κανένα λόγο και ελπίζουν σε κάτι που είναι σχεδόν απίθανο. Είναι έγκλημα να καρδιοχτυπάς για κάτι που είναι νεκρό και σε καμία περίπτωση αμοιβαίο. Δεν το αντέχω αυτό. Δεν αντέχω ούτε τις πολλές ερωτήσεις και όσους κρίνουν χωρίς πράγματι να ξέρουν. Δεν αντέχω τα πισωγυρίσματα και τον τελευταίο καιρό τα γεύτηκα όσο δεν πάει άλλο.
Αποφάσεις που διαρκούν μέχρι το επόμενο βράδυ. Ένα μεθύσι δρόμος. Τα τηλεφωνήματα είναι πάντα μετά τις 3 όταν τίποτα δεν θυμίζει τη νηφαλιότητά μας. Οι καβγάδες και τα ξεσπάσματα σε λάθος άτομα και μετά οι συγγνώμες,οι ανούσιες και χαζές που δεν πείθουν κανέναν. Κάθε βδομάδα το ίδιο παραμύθι πλασάρουμε και στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι κάθε ξημέρωμα. Τα πρωινά με δυο μάτια λαμπερά να με κοιτούν,είναι πια σκέτη ουτοπία και μοιάζει τόσο μακρινό σαν να το έζησε κάποια άλλη αυτό κι όχι εγώ. Δεν ταιριάζει ο έρωτας ούτε σ' εσένα αλλά ούτε και σ' εμένα,αυτή είναι η αλήθεια που πονά. Δεν αντέχεις και δεν αντέχω τόση πίεση κι ούτε πλέον γίνεται να καταστρεφόμαστε τόσο πολύ.



(ξέρεις,αν κόψεις τις φλέβες μου,αντί για αίμα θα κυλήσει βότκα και τεκίλα.
κι αντί για δάκρυα θα δεις ένα χαμογελαστό πρόσωπο που μόνο ευτυχισμένο δεν είναι.)

7 σχόλια:

  1. Αν το πρωί δεν χαμογελάς από ευτυχία, αν στο πρόσωπο του άλλου ψάχνεις να βρεις τι είναι αυτό που κάποτε αγάπησες, καλύτερα ν'αλλάξεις μονοπάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα φιλη μου!
    δεν εχω να πω κατι!
    τα ειπες ολα!
    εγω τα ενοιωσα!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό το κείμενο κοριτσάκι μου,με γοητεύεις κάθε φορά και πιό πολύ με την πένα σου..αχ αυτός ό ''ένα μεθύσι δρόμος''πόσα κρύβει μέσα του...το πρόσωπο βέβαια θα χαμογελάσει..όταν φύγουν οι σκιές..φιλάκια και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή